چهارشنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۸۷

باید گذاشت و گذشت

امروز آخرین روز کاری من بود. با همه همکارانی که نزدیک 8 سال بودم ، خداحافظی کردم تا یکی دیگه از برگهای دفتر مهاجرت ورق بخوره! احساس غریبی بود، مشابه این احساس رو وقتی داشتم که در حال فروش لوازم منزل بودیم. فکر میکردم که تو زندگی گاهی اوقات شرایطی پیش میاد که باید از اکثر چیزایی که عمری باهاشون زندگی کردی ، دست بکشی و بری. البته این کار کاملا انتخابی و اختیاریه.
فکر میکردم زندگی هم یک روزی بی اختیار تموم میشه و هیچ فرصتی برای وداع نمیمونه. ولی انصافا اولی مثل پیش دانشگاهیه در برابر دومی! در یک کلام باید "گذاشت و گذشت"
دوستان و همکاران عزیز "سلامت باشید و خوشبخت"

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
از اینکه میبینم کارتون درست شده و دارین میاین خیلی خوشحالم جون دقیقا حالت 2 ماه پیش خودمه ولی امیدوارم با احتیاط این کار رو بکنین و بلیط را دو طرفه بگیر اوضاع کار در مقایسه با 4 ماه گذشته بسیار متفاوته کسی به من عمق فاجعه رو نگفته بود و من خواستم اینو انتقال بدم هر چند سخته.

Unknown گفت...

از اینکه شرایط رو انتقال دادید ممنونم. دوستان من هم در اونجا نکاتی رو به من گفتن. فعلا همه چیز برام کاملا بلک باکسه ، باید بیام و ببینم. ولی در کل عجله ای برای کار پیدا کردن ندارم
موفق باشی

ناشناس گفت...

سلام آقاي متولد شده هم سنه اي من! مي بينم كه HTC باز هم هستي!
آقا مهاجرت شما از اين ديار كه 33 سال رو مثل بنده توش سپري كرده بودين و ورودتون به يك دنياي جديد براي يك زندگي جديد رو تبريك ميگم و اميدوارم شروع دوباره يك زندگي براتون تجربه بهتر و خوشايند تري نسبت به آنچه كه تا كنون براي شما گذشته است، داشته باشه.
ما رو از اخبار اونطرف بي خبر نذارين

ناشناس گفت...

سلام دوست جدید من
من امروز با شما آشنا شدم
و خوشحالم که موفق به مهاجرت شدید
خوشحال می شم که من هم جزو دوستان در حال اقدام برای مهاجرت شما باشم
http://australia.blogfa.com/

Unknown گفت...

به Joe : امیدوارم شما هم در کنار خانواده زندگی شاد و توام با سلامتی رو در کشور دوم آغاز و تجربه کنید.

به احسان : منم خوشحال میشم منو جزو دوستان مهاجرت کردتون بدونید. لینک شما رو تو لیست دوستام اضافه کردم.

ناشناس گفت...

سلاماز خواندن مطالبتون لذت میبرم وامیدوارم موفق باشید .ممنونن میشم اگه بهم کمک کنین و بگین چه جوری و از کجا اقدام کنیم برا مهاجرت؟؟؟؟؟؟؟؟آدرس وبلاگم هست ممنون میشم برام خصوصی بنوسید