سه‌شنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۸۸

وب سایت تخصصی من افتتاح شد


بالاخره امروز تونستم اطلاعات مورد نیاز وب سایت تخصصیمو وارد بانک اطلاعاتیش کنم تا به عنوان یکی از برگهای برنده در این مملکت شاید به کارم بیاد. دوستان و همکاران عشق شبکه بشتابید و بنگرید و از خودتون انتقاد و پیشنهاد در کنید که در کمال آرامش! به همش گوش میدم و به قید قرعه اجرتون با آقا! آقاشم خودتون میتونید آپشنال انتخاب کنید!
رزومه نویسی هم که برای خودش داستانیه اینجا. من رزومه خودمو وقتی ایران بودم استاندارد کرده بودم ولی اینجا یک کم شرایط رزومه فرق میکنه و بنا به راهنمایی برخی از دوستان عزیزتصمیم گرفتم که رزومم رو توضیح و تفسیر بیشتری بدم تا مقبول افتد! ولی هنوز در عجبم که این جماعت تنبل چجوری چند صفحه رزومه رو میخونن!!
در نهایت امیدوارم که تمامی هموطنان عزیز جویای کار مستقر در بلاد کفر به هدفشون که همانا دستیابی به قله های رفیع افتخار و عظمت و ... است ، برسند.
پ.ن : در اینجا شایسته است که از زحمات دوست خوبم علیرضا نوری تشکر کنم.

۱ نظر:

Ali Shahnazi گفت...

سلام
آقا به شدت مبارکه، ما که شبکه نمی دونیم چکار کنیم
موفق باشی