پنجشنبه، اردیبهشت ۲۴، ۱۳۸۸

Cebit Australia


نمایشگاه سبیت که معرف حضور همه دوستان عشق آی تی هست، اینجا ورژن اوزیشو داریم! ولی در مقیاس جمع و جور و کوچیکش! برای بنده سبیت ندیده خیلی خوب بود چون کلی با اهل فن آی تی این مملکت اختلاط کردم و پر چونگی! به هر حال جای همه عاشقان آی تی خالی بود و من به اتفاق همسر عزیز رفتیم. نکته جالب توجه این نمایشگاه نحوه صادر کردن کارت ورود به نمایشگاه بود. علی عزیز زحمت کشید برای من یک کد Promotion ارسال کرد و من از طریق آن ثبت نام کردم و بعدش هم به من یک کد دادن که برای همسر ثبت نام کردم. 2 تا فایل پی دی اف با خودم روی پاکت پی سیم بردم و جلوی چشمی دستگاه صدور کارت گرفتم کارتهامون با کلیه مشخصات چاپ شد و بهمون 2 تا بند گردنی دادن که هر جایی مشغول میشدیم به مذاکره اونو نگاه میکردن! راستی به زور به آدم هدایای تبلیغاتی و بروشور میدادن!!!! یاد ایران افتادم که چه بود!!! اکثرا برای جمع آوری بروشور و هدایا اومده بودن!!! سیستم اینا یک کم با ما اختلاف داره!!! درسته؟؟؟!!!!؟؟؟

۴ نظر:

Ali Shahnazi گفت...

رفیق شرمنده نکن

Unknown گفت...

دشمنت شرمنده رفیق

پیمان-سیدنی به روایت تصویر گفت...

ممنون از مطالب جالبتون

آتريسا گفت...

ممنون بابت مطلب سوالات مصاحبه.
سيستم كارتشون هم به نظرم خيلي جالب بود.
موفق باشيد