دوشنبه، خرداد ۰۲، ۱۳۹۰

یک سوال؟؟؟

یه موضوعی چند روزیه شدیدا ذهنمو درگیر کرده، مخصوصا صبحها که دارم میرم سرکار به این مسئله خیلی فکر میکنم! اکثر ما ایرانیها معتقدیم که از زمان حمله اعراب، دی ان ای مون قاطی و اون نقشه ژنتیکیه توپمون با ژن این ملخ خورا آلوده شده! ولی یه نکته این وسط میمونه و اینکه با توجه به 2 مثقال مطالعه ای که من تو تاریخ پیش از اسلام داشتم، تا بوده داستان خیانت و دودر کردن باب بوده بین این قوم!!!! میگید نه؟؟؟؟ یه سری به مستندات تاریخی مربوط به حمله اسکندر به ایران بزنید، یه ایرانی، سردار بزرگ ایران، آریو برزن رو فروخت و باعث شد تا سپاهیان اسکندر بعد از چند روز بتونن از سد دفاعی رد شن، تا دلتون بخواد از این نمونه ها زیاده به دوران بعد از اسلام هم که میرسیم کلا دودر زدن جزو فضایل اخلاقی محسوب میشه!! حالا سوال من چی شد این وسط!!؟؟
فکر میکنم ایراد رو باید یه جای دیگه پیدا کرد! هر چی فکر میکنم بیشتر به این نتیجه میرسم که قوم به غایت ضایعی هستیم!!!

۸ نظر:

Unknown گفت...

زمانی هگل گفت. ما آلمانی ها تک به تک آدمهای خوبی هستیم ولی وقتی دور هم جمع شویم خطرناک می شویم. حالا نظرت برای برون رفت از این وضعیت چیه؟ آیا پیشنهادی داری؟

ناشناس گفت...

من هم به همین نتیجه رسیده ام فرامرز جان
به نظر من ما ملتی هستیم که هیچ وقت صاحب فرهنگ آنچنانی و به خصوص علم و اندیشه متعالی نبودیم و فقط توهم زیاد می زنیم و مشگل هم به هیچ وجه مال DNA عربا نیست! چون خود عربا با اینکه DNA شون بیشتر از ما عربیه! وضعشون به مراتب از ما بهتره

ایمان م د

علی گفت...

فرامرز جان
حمله اعراب و ... بهانه هایی برای فراموشی اشتباهاتمان است.
مشکل به قول تو جای دیگه است وگرنه تا بوده همین بوده ...

Marjan گفت...

in jomleh akharet yani khoda bood!!!

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...

پوریا : نه رفیق عزیزم! 2500 ساله که راه برون رفتی پیدا نشده! تنها کاری که تو این مدت امثال ماها انجام دادن، خودشون برون رفتن!!!
ناشناس : جانا سخن از دل ما میگویی. ولی خیلی بده که آدم تو یه سری افکار عجیب غریب دست و پا بزنه!
علی : مشکل کجاست؟ من که قاطی کردم حسابی!
مرجان : ممنونم!!!

كورش گفت...

فرامرز جان رفيق گلم حرف دلم رو زدي متاسفانه ما ايراني ها نژادي دروغگو، خائن ، ترسو، بيسواد و ... هستيم.
دل خوش به آنم كه نسل بعدي من ايراني نباشن تا مثل من از ايراني بودن خود شرمنده نباشن

شاد باشي

Unknown گفت...

کوروش عزیزم، دوست و یار قدیمی من
متاسفانه، گرایشهای مذهبی، ملی و ... فقط باعث مرزبندی و حصار تو ذهن و دل آدمی میشه!!!! و مسلما انسان رو از درک واقعیات زندگی محروم میکنه و تنها جهانی رو بهت معرفی میکنه که دیگران میخوان اینجوری تعریف شه.